Søk i denne bloggen

lørdag 9. august 2008

En blodig affære

I dag var jeg og hjalp til med bading av to ragdoller, og siden de var så snille og greie fant jeg ut at jeg skulle ta "svarthakene" til Taiga og Bissan når jeg kom hjem. Svarte haker er hormonellt betinget, og hvis det ikke blir behandlet så kan det lett bli betent og stygt. I tillegg skal begge to på utstilling, og da må slike ting vekk. Taiga hadde fetthale i tillegg, noe som også er hormonelt betinget og veldig vanlig på fertile hannkatter og noen hunnkatter.


Taiga var jo som vanlig en drøm å handle, han finner seg i alt. Her får han hjelp fra Sol-Ileck til den siste finpussen etter badet



Å bli kvitt svarthaken på Bissan ble en noe mer omfattene og blodig affære. Hun ble drittsur, og siden jeg ikke tenkte på å klippe klør før badet så fikk hun tatt hendene mine litt... Blikket på bildet sier vel det meste?


Og så var det Taiga igjen da, må bare vise dette bildet som sier sitt helt av seg selv

Ingen kommentarer: