Søk i denne bloggen

mandag 6. oktober 2008

Taiga

Hva skal man si om Taiga da? Jeg er så glad i den katten! Han er en typisk hannkatt som elsker kos og som bare må ha oppmerksomhet hele tiden. Han har lagt sin elsk på meg, og så snart jeg gjør noe, så skal han "hjelpe til". Jeg er veldig spent på hva han kommer til å synes om Summer, han liker jo å være sjefen i huset så vi får se hvordan han reagerer på å få en ny dame og regjere over.

Her er han på kjøkkenet sammen med meg når jeg lager middag. Han elsker å leke med vann, så jeg lar kranen renne litt så han får litt å pusle med han også :0)


Går det an å fange denne strålen tro?

Her ligger Taiga på sofaryggen i den sofaen jeg sitter å broderer i på kveldene. Her har han overoppsyn med alt som foregår i stua. Det er ikke en typisk plass for ham å ligge, men han måtte vel prøve den ut når han så at Sol hadde funnet seg en ny plass?
Deilig gutt, og så barsk!
Man ligger godt her syns Taiga, og se så fin han er <3

Ingen kommentarer: