Søk i denne bloggen

fredag 19. desember 2008

Min glede

Foreldrene til dette kullet har gitt meg så masse stolthet og glede, de er veldig spesielle for meg. Jeg håper disse småpøblene kan gi sine kommende eiere like mye.

Tiger henger litt etter i matfatet
Tiger - tøff i uttrykket
Rustique syns viftepinnen var morsom
Rustique har et utrolig søtt ansikt
Ramp, storsjarmøren
Ramp, sååå søt
Kaos er vanskelig å ta bilder av enda...
Kaos
Boheme, som er så ufattelig feminin og søt
Boheme
Blå Rock er størst og mest frempå
Blå Rock ser alltid litt overrasket ut
Bonusbilde av søstrene

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gur så fristende...De er altså så skjønne!

Synnøve sa...

Du får sende Tiger til meg.. jeg er vist svært flink til å få feite katter ;)

Couscous er på god vei ;)

pst.. ikke et ord til Anne Marit

Mandy Lou sa...

Åååå, så skjønne de er alle sammen. Silje og jeg er helt forelska her vi sitter.

S*Ja Znaju, Scrappar Liv sa...

Bare Nutter så langt man ser.