Søk i denne bloggen

torsdag 20. september 2007

Aztii hjemme igjen, og jeg er på tur til Sverige :0)

I går kjørte jeg til Lavangen for å hente Aztii hjem igjen. Denne gangen vet vi med sikkerhet at hun hadde skikkelig løpetid, slik at hun ropa daumål og gikk ned i knestående så snart man kom bortti henne. Vi vet også med sikkerhet at hun er parret en gang... Denne gangen er jeg sikker på at det blir klaff, syns det er merkelig hvis det ikke er det.

Naturen er fantastisk på denne årstiden, og jeg måtte stoppe flere ganger for å ta bilder. Desverre hadde jeg bare mobiltelefonen med meg så bildene er så som så i kvalitet, men jeg må vise dere noen likevel





Om bare noen timer reiser jeg til Sundsvall for en spennende kattehelg! For det første skal jeg møte Mari og Bissan for aller første gang, og jeg gleder meg utrolig masse! For det andre skal Bissan stilles ut, og jeg er svært spent på hva Eiwor Andersson syns om nyfrøkna... Jeg kjenner ikke henne som dommer, så jeg aner virkelig ikke hva jeg kan vente meg. For det tredje skal Desdemona komme hjem, og jeg er VELDIG spent på om de to unge har klart å finne ut hvordan man parrer seg. At de har prøvd er helt sikkert, men man må jo treffe rett også ;0)

Ingen kommentarer: