Søk i denne bloggen

mandag 14. april 2008

Junior Winner hos dyrlegen...

Jeg er enda ikke kommet over Bissans JW, og denne filmen som jeg fikk fra Ingrid - S*Isrosen's Sibirske katter fikk jeg lov til å legge ut her. Takk Ingrid!

http://isrosenkatter.myphotoalbum.com/slideshow.php?set_albumName=album12&utm_source=share&utm_medium=email&utm_campaign=slideshow

Lotus som er sist på filmen var litt full av hormoner, og det var flere katter som "sprakk" på utstillingen, særlig på lørdag. Eiren var derfor usikker på om hun skulle ta han opp til bedømming, og han hadde vel ikke kommet opp om ikke dommerassistenten hadde hentet han i buret sitt. Det ble en overraskelse for alle sibireierne til stede, men det endte jo lykkelig da, og Lotus kan nå smykke seg med Champion-tittel. Han har etter utstillingen hatt damebesøk, og er nå glad kastrat :0)

Så tilbake til min egen Junior Winner som har vært til dyrlegen i dag for å ta FIV og FeLV-test. Som vanlig er ikke det bare bare å ta de damene med på tur. Aztii blir jo bilsyk og kasta opp skikkelig i bilen. Hun og Bissan satt i samme bur så Bissan ble litt skitten og ekkel på de hvite labbene sine...
Vel framme hos dyrlegen skulle Bissan først til pers, men hun ville ikke så hun fikk gå tilbake i buret sitt og vente til sist. Aztii fikk tatt blodprøve uten problemer, hun bare mala og kosa seg. Hun ble stukket to ganger, for hun fikk også en vaksine. Når de skulle ta for seg Bissan igjen, så gikk jeg ut slik at de ikke skulle være redd for å ta skikkelig tak i henne.
En dyrlege og to pleiere gikk til jobben bevæpnet med handduk og det var også snakk om å sette på henne munnbind... Jeg og Synnøve satt å venta ute i venterommet og vi kunne høre JuniorWinneren banne og sverte inne i undersøkelsesrommet. Jeg bare lurer på om de ikke hørte henne helt til Sundsvall faktisk. En ting er sikkert, og det er at den dame HATER dyrleger!!

Men prøvene ble nå tatt, og hverken dyrlegen eller assistentene ble drept. Alle prøvene var negative, både på mine og Synnøve sine katter, så vi var alt i alt vel fornøyd med turen

Ingen kommentarer: