Søk i denne bloggen

mandag 26. november 2007

Hvem er finest?

I dag fikk jeg spørsmål om hvilke av kattungene som er finest... Snakk om å spørre rett person, jeg som er helt objektiv ;0)

Vel, jeg kan si at de to sorte ser rå ut i typen, og det samme gjør Samara som er solid padde og Tom som blir tigret. De to som utpeker seg som kosekatter i dag er Ob som er tigret og Zeya som er tigret padde.

I dag har noen av kattungen begynt å se verden, og da blir de med ett litt mer aktive. De freser ikke lenger til meg så snart jeg stikker handa i kassen deres. Koselig det! Aztii har begynt å bli selskapssyk, så i dag har Nostalgie-familien flytta inn i stua. Hadde en liten fotosession i dag, og det var Samara og Ravan som sto for tur. Fikk også "oldemor" Liv tilbake på besøk før hun reiser tilbake til Sverige, og fikk tatt et koselig bilde når hun beundra Tom helt til øyet ble stort og vått (bokstavlig talt :0)
(N)Solstorm's Samara Nostalgia
Se hvor fine paddetegninger hun får :0)
(N)Solstorm's Ravan Nostalgie
Kort nese, og sin fars herlige profil
Liv ble rørt til tårer av barske Tom

Ingen kommentarer: