Søk i denne bloggen

fredag 9. november 2007

Mats hjemme igjen

I dag kom Mats hjem igjen til stor applaus fra Desdemona. Han og hun har et spesielt forhold, og hun er svært knyttet til sin Mats. Det er så morsomt å høre på dem, for begge to tar på seg helt spesielle stemmer når de snakker med hverandre.

Selv er det Bissan som er mest "min" katt for tiden. Hun sitter alltid på mitt fang, og hjelper meg med broderingen min... Eller tukler med ledningene til øreproppene på mobilen. Aztii kommer opp til meg for å kose, og til Mats for å tigge mat. De er veldig forskjellige disse småpøblene, og vet akkurat hvor de har oss ;0)

Selv har jeg vært hjemme fra jobb i dag, og da har jeg funnet fram kameraet. I tillegg til Bissan, som selvsagt sto i sentrum, fikk jeg også et fint bilde av min kjære Ninja.

1 kommentar:

Mandy Lou sa...

Å, for et nydelig Ninja-bilde! Og jada, Bissan er fin hun også. :)