Søk i denne bloggen

mandag 4. februar 2008

Vaksine og helseattest

I dag har de små vært og fått sin andre vaksine + helseattest, og de som skal til avl har fått chip. Mamma Aztii var også med for å få sin helseattest, og alle sammen fikk sin helseattest uten noen anmerkninger - selv om veterinæren hadde vanskelig å høre hjertelyden til Aztii fordi hun malte så masse at det dura i hele stetoskopet. Nå er de små klar til å reise, det er jo litt rart men...

Ishim reiser allerede på onsdag. Deretter forlater de i tur og orden. Det er alltid blandete følelser når de små reiser. Det er litt godt at man slipper at huset er snudd på hodet når man kommer hjem/står opp, men samtidig er de jo så små og "uskyldige" og søte. Det som er bra er jo at jeg tror de kommer til gode hjem alle sammen. Fire av dem får jeg følge på nettet, og den femte skal bo her i distriktet. Ravan er ikke solgt enda, så han får jeg ha som nakkevarmer enda litt til. Jeg kommer til å gråte bøtter når han flytter tror jeg...

Ingen kommentarer: