Søk i denne bloggen

onsdag 28. mai 2008

Litt av hvert

I dag har jeg, Taiga og Bagheera vært på møte i katteklubben. Det var det aller siste som skulle på plass før utstillingen, og så er det jo god sosial trening for de firebeinte å være med på kattemøte. Jeg har også fått "fargebestemt" Bagheera, og de drevne er enige med meg at hun må være sortsmoke

Ellers venter vi på smått nå, det ser ut til at det er like før Sol sprekker...

Sol koser på fanget mitt med den store magen i været
Bagheera, er hun ikke fin?
Bissan og Bagheera poserer sammen
Tja, hvilken tekst skal man ha her... Når villdyret våkner? Vakker, ikke sant?
Ikke så lett å være koordinert alltid, særlig ikke for en birma, hehe
Taiga og Bagheera er trøtte og slitne etter dagens møte
Denne tøffe karen bor i kjelleren min, og heter (N)Ororina's Lysander

Ingen kommentarer: