Søk i denne bloggen

onsdag 7. mai 2008

Nye medlemmer i familien Johansen

I morra reiser jeg og Therese sørover for å hente Taiga og for å besøke Suzana og hennes pappa. Vi skal også hente ei lita jente som heter Frøken Norge :0)

Taiga er fra Finland, og han tror jeg kommer til å bli en veldig flott sibirherre! Han har jo noen veldig fine sibirer bak seg, og jeg gleder meg virkelig til å stille han ut! Han har allerede vært på et par utstillinger, men av en helt annen dimensjon enn våre nordnorske utstillinger. Siste utstillingen han var på var det 800 katter påmeldt pr dag!! Første utstillingen hans fikk han ex 1, og andre gang ex 2. Jeg håper han og Aztii finner tonen rimelig snart, og så skal han få møte et par andre sibirjenter etterhver. En av dem blir lille Zeya fra mitt eget oppdrett.
Frøken Norge er fra Hvaler, og er en svart liten sibirbebis med svensk mor og russisk far. Jeg har et håp om at hun skal bli en stor og kraftig sibirjente. Pappa Sheldon har fått noen fine avkom allerede, så kanskje kan hun gjøre det bra på utstilling også? Jeg har ikke noe godt bilde av henne, for oppdretteren får ikke til å ta bilder av svarte katter sier hun, men jeg legger inn et gammelt av henne (t.h.) og søsteren (t.v.) som jeg har lånt fra hjemmesiden til Camilla.
Begge disse to kattene er påmeldt til utstillingen vår i Harstad, og det skal bli veldig spennende å høre hva dommerene har å si om dem.

Vi gleder oss stort til å bli kjent med disse to nye kattene!!!


2 kommentarer:

Ororina sa...

Skal du ha Frøken Norge også? Eller skal du ta henne med oppover for noen andre? Jeg er svak for sorte katter men de er sjelden fotogene ;-)

Sissel sa...

Frøken Norge skal flytte hjem til oss ;0)