Søk i denne bloggen

lørdag 10. mai 2008

Taiga

Suzana og Taiga koser
I går var jeg og hentet Taiga på Gardermoen. Det var (selvfølgelig) problemer med lysanlegget på Gardermoen, så jeg måtte ta taxi fra Kløfta. Problemet var bare at det ikke var drosjer der, og når det endelig kom drosjer så var det de som sto sist i kø som kapra dem... Jeg ble et kvarter for sein til å møte Kristiina, og hun hadde ikke sett SMS'en jeg hadde sendt til henne heller. Vel, vel - det gikk greit da. Taiga er en engel av en katt, med et fantastisk temperament! Han er veldig teenage i looken sin enda, men jeg tror han kommer til å bli en fantastisk flott hannkatt. Jeg gleder meg sååå masse til å bli kjent med den nye lille gutten vår. Takk Merja!

1 kommentar:

Skribenten sa...

Nydelige Taiga. Han så ut til å trives fra første stund.