Søk i denne bloggen

lørdag 16. juni 2007

Rapport fra kattene hjemme, og min forste spanske padde :0)

Det er deilig aa faa hore at "my little hooligans" hjemme har det bra. Line, som skulle passe dem, har reist bort for helgen, og da tar mammaen over jobben for helgen. Naboene er altsaa nedom hos oss et par ganger hver dag for aa slippe kattene ut og inn i kattegarden. Hun syns de er saaa fine sier hun, og hun blir mott av alle fire i dora naar hun kommer ned for aa slippe dem ut i luftegaarden. Da vil de ha kos og noen gode ord, noe hun syns er veldig trivelig :0)

I dag har jeg vaert paa et hotell der de har ca 20 katter gaaende for aa ta rotter og mus paa stedet. De har stasjoner med mat og vann til kattene, og kattene er kastrert slik at de har kontroll over antallet. Bra syns jeg! Paa det stedet motte jeg min forste spanske padde, en skikkelig skjonnhet, med smaa hvite medaljonger og et vakkert bliss i ansiktet. Hun raste i vei med snakkingen som spanjolene ellers, mjauet og kurret i ett sett - og satte tydelig pris paa tunfisken jeg ga henne i smug ;0)
Naar jeg kommer hjem skal jeg oppdatere med noen bilder fra turen tenker jeg.

Veldig koselig med kommentarer!

1 kommentar:

Ororina sa...

Fikk du tatt noen bilder fra dette hotellet? Ypperlig historie for Potetrykket og kanskje også Aristokatt. Dette er jo en herlig historie i forhold til den vi ble servert i fjor med TojoTanga-prosjektet.