Søk i denne bloggen

mandag 18. juni 2007

Therese ble bitt...

I gaar ble Therese bitt av en katt... Hun vil jo saa gjerne klappe og kose med alle sammen, og de er vel vant med litt av hvert kanskje? I alle fall hadde hun og pappaen mott paa en rodtigret og svaert kosete mons. Han stanget og koste helt til han ble omringet av fire - fem unger. Naar Therese skulle forsoke aa klappe han da, bet og klorte han henne... :0(
Det har saavidt gaatt hull paa huden et par steder, men jeg tror ikke det er noen fare. Mats hadde vasket det lille saaret i whiskey (...) og deretter i vann. Det ser greit ut i dag ogsaa.

Den svarte katten med hvite medaljonger som av og til stikker innom leiligheten vaar har jeg kalt Cornelia (etter en daarlig kjaerlighetsroman jeg fikk gratis paa flyet). Hun fikk litt salami i gaar, og jeg fikk tatt et par bilder av henne.

I dag er det 25 grader, men overskyet. Jeg fryser...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg syns jo mer synd i Therese enn i deg idag da. Hold nu endelig ett öye på bittet, og tenk etter ifall hun har fått stivkrampespröyte!!!
Whiskey er bra både ut og invortes haha.
Jeg har lagt inn nytt bilde av vår lille Bissan, men du har kanskje sett det hos Mari alt.
Gå nu ut i varmen igjen Sis.
mormor