Søk i denne bloggen

torsdag 28. juni 2007

Endelig hjemme!

Nå er jeg endelig hjemme, og det er deilig! Har nå prøvd en stund å oppdatere bloggen min, men først måtte Ninja på fanget å kose, og akkurat nå vandrer en snakkesalig og kosete Aztii fram og tilbake foran skjermen mens hun maler som en liten traktor :0)

Dessuten hadde jeg jo over 1200 mail som måtte leses/slettes (mye spam, og enda en spammail fra Færøyene).

Vi kom hjem i går natt i ett-tiden. Flyet var jo selvfølgelig litt forsinket - noe annet ville vel vært unaturlig... Heldigvis gikk alt bra, selv for meg som ikke liker å fly noe særlig. Therese satt å leste sikkerhetsrutinene i detalj, og skulle ha svar på absolutt ALT, hehe


Kattene var rare når vi kom hjem. Alle fire kom jo løpende for å se hvem som kom, og vi var nok litt skumle til å begynne med med alle kofferter og poser. Alt ble litt usikkert, og en stund måtte alle kattene lukte hverandre bak for å finne ut hvem av dem som hadde vært på tur, hehe. Aztii ropte besatt etter mat, skulle tro hun hadde vært fri for mat de 14 dagene vi har vært borte. Etterhvert som roen senket seg kom motoren frem og de ville ha kos og klem alle sammen.

Desdemona og Aztii har tatt godt vare på hverandre mens vi har vært borte. De er jo bestevenner og "halvsøsken". Ariel har funnet ut at Aztii må tuktes
litt, så hun har tydeligvis funnet ut at sin posisjon som sjef begynner å bli utsatt. Merkelig nok finner Aztii seg i å bli tuktet, det hadde jeg aldri trodd!


Det er godt å være hjemme igjen!

Ingen kommentarer: