Søk i denne bloggen

fredag 24. august 2007

Besøk i MCO-land

For noen dager siden var jeg på besøk hos ei venninne som har oppdrett av MCO. Jeg liker disse kattene, det er noe med størrelsen og uttrykket som jeg faller for. Men skal jeg velge mellom SIB og MCO, så er valget enkelt ;0)

Likevel er det alltid ekstra morsomt å besøke Berit når hun har smått i hus, de er så søte med sine store ører og de kraftige box'ene. Jenta over er en padde, og det er vel ingen som unngår å se at hun er en liten ramp allerede?
Sølvjenta til venstre er sååå søt, og ser jo ut som en liten engel. I tillegg er det enda en søster, men hun sov og fikk slippe papparazzi-fotografen ;0)
I morgen skal jeg hente Aztii. Jeg tviler litt på at hun er parret, men samtidig så har hun som fertil hunnkatt gått sammen med en fertil hannkatt i halvannen uke... Det er bare å krysse fingrene!!

Ingen kommentarer: