Søk i denne bloggen

søndag 27. januar 2008

I dag snør det, så kattene skulle jo vært ute og jakta på snøfnugg. Men jeg ble så grinete på Maks i går, for han tissa inne så jeg sparka opp døra til kattegården så hønsenettingen ble helt ødelagt... Nå må jeg ut med hammer og spiker før jeg kan ha kattene ute igjen.


Therese er litt syk i dag. Hun har vondt i hodet og er kvalm sier hun. Hun sover enda, og klokken er jo halv ett nå, så det blir vel en stille dag i dag ser det ut til. Kattungene har hatt det morsomt i natt. Therese var på bursdag i går og da pakka jeg inn en gave som hun skulle ha med. Rullen med papir ble liggende igjen på stuebordet og den er finstrimlet nå. Uff for noen pøbler de er!
Å ha sibirkattunger....
Bilder ble tatt i dag også, men jentene ville ikke posere. Samara skal bare kose når hun ser meg, så det er umulig å ta bilder av henne. Zeya ville bare pøble...
Først et bilde av vakre BissanTom
Profilbilde av TomOb
Ob (t.v.) og Tom (t.h.) Ravan og Zeya
Si meg, hva er det den bikkja driver med i andre stua? Ishim
Ishim igjen
Ishim og Zeya

4 kommentarer:

Anonym sa...

ÅHH
skal jeg behöve si mer ;-)
De er så nydelige!

Liv

Anonym sa...

ÅHH
skal jeg behöve si mer ;-)
De er så nydelige!

Liv

Ororina sa...

Regel nr.1: Papir er kjempegøy!

Du bør gi dem en pakke med uåpna dopapirruller. Det er gøy det! Først må de jo jobbe med å pakke ut dorullene fra plasten; deretter kan de leke og bite og klore så mye de orker i disse rullene. Og du, dopapir er mye morsommere å leke med enn innpakningspapir. Lover! ;-)

Sissel sa...

Takk for tipset! Hilsen Ishim, Ravan, Samara, Tom, Ob og Zeya...