Søk i denne bloggen

onsdag 16. januar 2008

Storfint besøk

I dag har Ob har storfint besøk. Hans nye familie har besøkt han for andre gang, og de liker ham veldig godt. Siden han skulle få besøk fant jeg ut at en runde med støvsugeren var nødvendig. At egentlig er litt dumt å skremme kattene rett før det kommer folk glemte jeg som vanlig... Men etter en time hadde store og små fått hilst på lillegutt, og da begynte de små å leke med hverandre som vanlig. Veldig koselig å vite at de små får så snille og koselige nye hjem :0)

Her er Ishim i profil, og det er ingenting å si på den profilen. De to svarte guttene er så fine at jeg klarer ikke å bestemme en favoritt av dem. Jeg har meldt dem på som kull til Trønderkattens utstilling i mars, og håper i hvert fall en av dem kommer til hjem der han kan bli stilt ut litt. Om det er interesse, så kan evnt ny eier hente dem i Trondheim i midten av mars :0)

Tom tøffer seg for fotografen. En fin gutt med flott profil og øretufser.
Joda, jeg vet nok hvordan et grymt sibirlook er sier Tom. Bare vent til dommerne får se hvor tøff og flott jeg er :0)
Her er Tom i profil, en flott sibirprofil på han også. Ishim i bakgrunnen har herlige grønne øyne akkurat som sin svarte bror Ravan
Tom kan se snill og søt ut også når han vil
Og til slutt Zeya som er en dukke, hun er så feminin og søt at det er helt utrolig. Jeg gleder meg til å se hva hun kan gi videre i avl.
Håper hun også blir å se på utstilling av og til.

3 kommentarer:

Synnøve sa...

så mange søte bilder av Tom :D
Zeya er og svært søt :)
(og alle de andre...;))

Sissel sa...

Ja, du har jo bestilt bilder av gutten din. Han er kjempesøt bare så du vet det ;0)

Skribenten sa...

Hmmm. Ja det spørs bare om Zeya ikke blir å se på en utstilling av og til ja....når hun er ferdigkosa av matmor. ;o)Nydelige bilder av alle kattene.
Hilsen Tufsehuldra (Zeyas snart nye matmor :o))