Søk i denne bloggen

torsdag 10. januar 2008

Tom ville ikke...

I dag skulle jeg ta bilder av Tom, men han ville ikke. Fikk tatt noen av Ob, og av de to svarte guttene. Og så ble det noen av Bissan da :0)
Ishim
Ob hilser på Ninja
Ob tøffer seg litt
Jeg tror dette må være Tom...
Ravan
Og Ravan i kattehulen

Bissan har blitt 7 mnd nå, og når jeg veide henne hos vet'en veide hun 3,6 kilo. Hun utvikler seg fortsatt bra syns jeg :0)
Se mitt tøffe sibirlook
Her jakter hun på de små. Se det uskyldige blikket, LOL

4 kommentarer:

Ororina sa...

Bissan er bare herlig hun - LOL

Ororina sa...

Lånt to bilder av deg for å bruke i bloggen min jeg. Håper det er ok.

Ororina sa...

Eller rettere sagt; jeg regner med det - for hvis ikke hadde jeg nok spurt først :-P

Sissel sa...

Hehe, så det nå og det var bare kjempekoselig :0)