Søk i denne bloggen

mandag 14. januar 2008

Stamtavlerekvisisjonene er printet ut

Ja, da er jeg vel ferdig med papirarbeidet for denne gang. Jeg har skrevet ut stamtavlerekvisisjon/parringsbevis, som jeg skal sende til Sonja og co for underskrift og så inn til NRR. Det ble stamtavle kl 1 på de to svarte guttene og Zeya som skal å ha ett kull i mitt oppdrett. De andre får stamtavle kl 2, de skal jo ikke videre i avl.


Har også lagt planer for neste kull. Da skal Aztii få møte en svartspottet herremann som bor i Åmål i Sverige. Jeg har tjuvlånt et bilde av han, for jeg må jo vise han fram :0)
Han heter Miloslav, eller Milo som de kaller han til daglig, og har noen flotte katter bak seg. Han er jo ikke så dum selv heller. Milo skal få komme helt hjem til meg på besøk (tror vi), og da får vi håpe at han og Aztii finner tonen. Om det kommer en fin jente med hvitt på seg etter den kombinasjonen er det godt mulig at jeg beholder henne selv :0)

Ingen kommentarer: