Søk i denne bloggen

lørdag 26. januar 2008

My private hairdresser...

Ravan elsker å sitte på skuldra å vaske meg på håret. Han er såååå søt den gutten, og jeg håper han finner et godt hjem etterhvert. Skulle ikke hatt noe imot å beholde ham, men fornuften sier desverre noe annet...

Vakre grønne øyne har han også. Det er noe han har arvet fra sin pappa Oliver. Mamma Aztii har gule øyne. På bildet under hjelper han meg med strikkingen min ;0)



Ishim skal til Bergen, og Zeya skal til Bodø
Ob som er i bakgrunnen skal bo her i Harstadområdet
Bissan syns de små er veldig koselige. Her er det Ravan som koser sammen med "tante"
Til slutt vil jeg vise et par bilder. Jeg venter en ny avlshann hjem i mars (hvis alt går som planlagt). Det ene bildet er av han (5 mnd), og det andre er av hans pappa som ble 9 år i går!

Wisdom

Gordi

1 kommentar:

Synnøve sa...

Så mange flotte bilder :)
Har en hårvasker jeg med.. så blir savnet stort.. ja da kan du få låne min :)
9 år?? utrolig flott og stram kar ;)