Søk i denne bloggen

søndag 1. juli 2007

Mine første "barnebarn" er født!

I dag kom jeg hjem etter å ha vært på hytta en natt, og der ligger det en mail til meg om at Oberon sine første barn er født. Han er Desdemona sin bror, og ble solgt til Holland til et fantastisk hyggelig par der nede. Nå har han altså blitt pappa til tre gutter og en jente. Alle kattungene er sunne og friske. Jeg er like stolt og glad som jeg var når jeg fikk mitt første kull selv :0)

Oberon sine første unger


Oberon har på seg truse, men han virker ikke særlig stresset av det :0)

Om noen vil se flere bilder, eller lese mer om Oberon og de andre kattene er adressen til hans nye hjem her: http://heiligebirmaan.ismooi.nl/

3 kommentarer:

Ororina sa...

Gratulerer så enormt mye! Og Oberon så skikkelig tøff ut med stringtruse ;-)
Godt å vite at det har gått bra med både mor og barn og far!

Mandy Lou sa...

Gratulerer med de første barnebarna! Onkel Suber hilser så mye. :)

Sissel sa...

Takker og bukker :0)
Klart Oberon er smart i stringtruse. Alt kler den smukke vet du ;0)

Sissel