Søk i denne bloggen

torsdag 12. juli 2007

Litt sommerbilder

Har vært ute i kattegården og tatt litt bilder av jentene i dag. Ariel ble ikke med ut, men de andre tre lot seg villig fotografere :0)

Benyttet også sjansen til å prøve ut den nye linsa. Kattene oppfører seg på en annen måte når jeg står på avstand å knipser, enn når jeg er oppi ansiktet på dem.

Ninja var villig kameravakt (kanskje fordi det lå en pose frysetørret sei sammen med linsene?).


Ninjas' fulle navn er IC Ninja av Khanikatt(N).
Hun er en glad kastrat, noe som vises både i pelsen og i oppførselen ellers. Hun er min drømmebirma, og jeg er så glad for at hun er min. Hun er en fantastisk herlig katt både i sinn og skinn. Hun har blitt 3,5 år nå.


Neste dame ut, er lille Desdemona, eller CH (N)Solstorm's Desdemona som hun heter. Hun er min lenge etterlengtede skilpadde, og når jeg ser hvordan hun utvikler seg er jeg veldig glad hun ble hjemme til slutt. Egentlig skulle hun til Tyskland, men sånn ble det altså ikke. Desdemona er husets "baby", selv om hun snart er året og selv om planene for parring allerede er klare. Det er noe med henne som ikke er til å motstå, og hun har en væremåte som får fram foreldreinstinktet i oss. Hun minner om oksen Ferdinan på bildet, og den sammenlikningen passer henne bra :0)

Aztii heter egentlig CH S*Ja Znaju Aztii Afanasievna. Hun er husets "hooligan". Hun har fått oss til å forelske oss totalt i sibirkatten. Noen vi hadde på besøk mente at denne katten kunne man holde opp ned hvis man ville, hun malte uansett. Hun er en skikkelig sjarmør og vi elsker henne uhemmet.

Ingen kommentarer: