Søk i denne bloggen

torsdag 5. juli 2007

Noen bilder fra Gran Canaria

Jeg fikk lyst til å dele noen av bildene fra gran Canaria, og her er bilder av de to siammaskede kattene. En brun og en rød(tabby). Her er et bilde av den stakkars katten som var full av skabb. Den hadde det nok ikke godt stakkar :0( Her er de to ungkattene jeg skrev om. En svart/hvit som var utrolig sjarmerende, oppfinnsom og leken. Den andre er den siammaskede rødtabbyen.
Her er far sjøl. Dette bildet har Therese tatt av en katt vi møtte utenfor en restaurant. Alle de andre kattene på bildene holdt til et helt annet sted på hotellområdet.

Et nytt bilde av den svar/hvite ungkatten som leker gjemsel :0) Lekeslossing. Den svart/hvite ungkatten og den siammaskede hunnkatten.
Her er et bilde av selve matstasjonen. Det ble satt ut tørrfòr inne i det lille "huset" til kattene.
De to ungkattene fulgte etter meg når jeg gikk, og ser ut til å takke meg for besøket :0)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Der kom bildene jeg venta på ja! Er fine katter på Gran Canaria også. Stakkars den som hadde skabb. Siste bildet syntes jeg var knallbra.
Takk for titten!

Sissel sa...

Ja, den som hadde skabb var et trist syn, men de andre var veldig fine og så sunne ut.

Har et nesten likt bilde som det siste som jeg ikke postet. Der sitter begge to å kikker seg tilbake. Jeg liker ikke så godt svart/hvite katter, men den ungkatten var bare helt utrolig sjarmerende :0)